tirsdag 2. juli 2013

MIN BURSDAG!

I dag har jeg feiret bursdagen min!


Dagen startet med frokost på sengen. Jeg fikk rista brød med sjokoladepålegg og en pakke melkerull. Jeg fikk selvfølgelig gaver på sengen også. Etter dette dro jeg og pappa til Amanda-senteret i Haugesund og kjøpte klokke til meg som jeg fikk til bursdagsgave. Når vi kom hjem igjen tok det ca. en time før gjestene kom. Vi ble ikke så mange, men jeg ble veldig fornøyd.

Først så dro vi ned til kaia her i Skudeneshavn for å se på "Sommeråpent" båten til NRK. Det var utrolig mange folk nede på kaien.



Etter vi hadde sett litt der dro vi til huset og spiste hjemmelaget pai! Vi koste oss skikkelig. Jeg og lillesøsteren min Rebecca tok en liten tur på sparkesyklene våres før kaken. Elin og Rebecca hadde laget en helt fantastisk god kake og noen kjempegode muffins. Etter det så gikk vi en liten tur og fulgte gjestene til bilen. Nå sitter jeg her og skriver og koser meg!

Jeg har hatt en helt vidunderlig dag sammen med familien min!



Skrevet av Isabelle (12 år i dag)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar